Underbara måndag!

Hej alla solstrålar!
 
Idag är det måndag och i mina ögon känns det som en riktig nystart! Jag åkte nämligen upp till Stockholm i helgen och hade the time of my life, och nu väntar en vecka full med jobbsök och annat smått och gott. Jag har varit lite osäker på vilken riktning jag vill att den här bloggen ska ta. Det känns som att bloggen bör få genomgå en liten vårstädning, men jag har inte riktigt klurat ut på vilket sätt än. Det vore toppen om ni ville komma med lite förslag på vad ni saknar eller något ni vill se mer av här! Är det recensioner, nyheter, listor, mina fredagsinlägg eller annat som ni uppskattar? Tell me! 💜 Jag har fått en förfrågan om ett roligt samarbete som ni nog kommer uppskatta, så förhoppningsvis kommer relaterade inlägg upp under den närmsta tiden. 
 
Idag vill jag mest kika in, säga hej och prata lite om saker jag ser fram emot just nu!
 
 
Idag hade serien Billions säsongspremiär, och den tycker jag verkligen att ni borde spana in! Vi kommer nu in på säsong tre, så kika på föregående säsonger på HBO Nordic. Det är både adrenalin- och testosteronfyllt. Jag är oerhört taggad på den nya säsongen för säsong två var bland det bästa jag såg på TV förra året. New York, baby!
 
 
Serien The Good Fight är såååå himla bra! Den här säsongen fullkomligt slayar hittills. Ni bara måste titta! Det är en spinoff till The Good Wife och handlar om advokaten Diane Lockharts liv på en ny byrå. En riktigt kvalitativ serie både till manus, skådespel, kläder och handling. Även denna serie finns på HBO Nordic.
 
Slutligen, en gammal härlig låt jag tycker ni ska måndagspeppa med är Jason Derulo - Want to Want Me. Den passar så himla bra till att fira in våren! 😋
 
PS: Det här inlägget skrevs under morgonen men jag har haft problem med internet HELA dagen, så det är  därför det publiceras först nu. Man kan ändå måndagspeppa, trots att vi närmar oss kvällen... 
 
Bildkällor/Image sources: billionsdaily, mslockhart.


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Jag älskar ungefär allt du publicerar så vet inte om jag kan komma med något bra förslag här, mer än att fortsätta publicera roliga inlägg :D Recensioner är väl alltid det roligaste, men gillar det andra också.

Svar: Nej, men vad glad jag blir! <3 Egentligen skulle jag vilja ha bättre uppdatering, men jag tycker det är bättre att skriva när man känner för det än att det blir lite halvdant. Hoppas inspirationen kommer tillbaka. Kul att höra dina tankar i alla fall :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype