The Good Fight is back!

 
Damn, jag hade nästan glömt hur bra den här serien faktiskt är. Säsong ett var en riktigt bra uppvärmning, men det första avsnittet av säsong två fick mig att tänka att vi har en storartad säsong framför oss. The Good Fight räds inte att förklara krig mot Trump, vilket syns i det nu utökade introt som (om möjligt) har blivit ännu snyggare! Dessutom fick Diane mig att vilja bära svart tillsammans med ett maffigt pärlshalsband. BOSSLADY ALERT. PS: The Good Fight kan streamas på HBO Nordic (ej spons). 
 
Det är inte bara The Good Fight som är tillbaka - jag kommer i det närmsta ägna tid åt att titta på de serier jag har hamnat efter i och sen börja uppdatera lite mer frekvent här i bloggen! Det är målet i alla fall. För att ha haft en så upptagen vardag under de senaste månaderna måste jag ändå säga att jag är glad att jag har kunnat uppdatera 2-3 gånger i veckan ändå! 😄 Kan inte ni uppdatera mig om vilka serier som är era favoriter för tillfället? Jag vill få lite koll på läget igen! 😎











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype