5 anledningar till varför Grace & Frankie är feel good-serien du behöver i ditt liv

5. För att Frankie är den konspirationshippie vi alla vet att vi är inombords
 

4. För att serien visar att det inte är för sent att komma ut som gay efter 60
 
3. För att Frankies söner heter Bud och Coyote
 
2. För att Brianna levererar igenkänning på hög nivå
 
1. För att serien handlar om att det aldrig är för sent att hitta sann vänskap
 
Bildkälla: gafgifs


Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Det är nog dags att ge den här serien en chans känner jag - för den verkar ju vara något jag skulle kunna gilla!

Svar: Det är en serie som lär falla dig i smaken! :)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Har bara sett första avsnittet, eller kanske två. Men det var längesen. Fastnade inte direkt men jag blir ju verkligen sugen på att ge den en andra chans! Har förstått att det är många som verkligen älskar serien!

Svar: Jag fastnade inte heller direkt men lovar att den bara blir bättre och bättre :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype