Glad midsommar!

Hej kära ni! Jag vill kika in och önska er en glad midsommar! Som ni märker har det stått tomt här ett litet tag. I ärlighetens namn beror det på att jag knappt hinner titta på serier just nu! De senaste veckorna har varit bland de mest omvälvande i mitt liv, då jag bland annat har hunnit få mitt absoluta drömjobb som jag börjar på i höst (det är bok- och filmrelaterat). I sommar arbetar jag heltid utan en enda semesterdag, och på kvällar och helger vill man ju, som ni vet, umgås med nära och kära. Även träningen har fått lida. Innan tränade jag 5 gånger i veckan. Nu är jag nere på cirka 2. Så, det är med andra ord inte bara serietittandet och bloggandet som har fått lida. Så är livet. Jag tycker det är bra att det blir en naturlig bloggpaus, för man ska ju inte pausa livet för att parkera sig framför serier, även om det är bland det mysigaste som finns under vintertid. Medan vi nu har en fantastisk sommar i Sverige tycker jag att vi alla ska njuta och ta dagarna som de kommer! Jag kommer säkerligen bli lite bättre på att uppdatera senare i sommar när jag har kommit in i mitt nya arbete lite mer. Till dess hoppas jag att ni njuter till fullo, både idag och övriga dagar: ströva runt, ät den där glassen, ha egentid, träffa kärleken, läs en bok i en park, åk till stranden, le mot någon på jobbet och ät jordgubbar tills magen står i fyra hörn!
 
PS: ett av de bästa Solsidan-avsnitten utspelar sig just på midsommar! Se säsong ett, avsnitt nio idag!
 


Felicia    •     •   http://frokentv.se

Welcome back ❤️

Svar: Thank you! ❤️
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •  

Bra att jag kommenterar fel inlägg 😁










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype