Tips: The Alienist kommer till Netflix

 
The Alienist är en helt ny serie från TNT som hade premiär igår och jag har tidigare bloggat en del om serien. Det har tidigare varit oklart hur vi i Sverige ska få tillgång till den. Nu har det blivit klart att Netflix har plockat upp serien, men premiären kommer att ske först 19 april. Det är ganska långt till dess, men för min del gör det inget. Jag känner faktiskt att jag kan vänta, då jag har så mycket annat att göra och se just nu. Det kommer förmodligen vara så att alla avsnitt släpps på en gång då. 
 
Kommer du att titta på The Alienist med bland annat Dakota Fanning och Luke Evans i rollerna? 


film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Jag kommer nog att se på den här, verkar bra och ska bli intressent att se hur bra Dakota Fanning är!

Karin    •     •   http://karinsuniversum.se

Nästan värt att vänta tills den kommer till Netflix. :)

Lena    •     •   http://thelenaelisastory.blogg.se

Absolut läste lite om den på olika bloggar så det verkar vara en serie för mig. Men väntar till Netflix släpper den för då kan jag ha maraton om dem släpper hela säsonger!










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype