Soundtrack

 
Idag skulle jag vilja dela med mig av ett soundtrack som har letat sig in i mitt medvetande och som får ögonen att vattnas. September Song är numera känd från miniserien Big Little Lies. Har du sett serien kommer du säkert ihåg den vackra känslan när den här låten spelades. Har du inte sett serien kan du ändå lyssna och låta dig färdas bort till vackra molnfria ängar, eller vad låten nu än får dig att tänka på. Jag förknippar den med känslan av att bli bekymmersfri, om så än bara för en stund.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype