Mina tankar om Arkiv X hittills...

 
Recensionerna hade rätt: det första avsnittet sög verkligen. De hade dock rätt även om en annan sak, och det är att det skulle bli bättre. Avsnitt tre Plus One var faktiskt fenomenalt. Sen kom det fjärde avsnittet The Lost Art of Forehead Sweat som var bland det sämsta jag har sett. Det innehöll väldigt många easter eggs och vissa hyllade avsnittet, men jag tyckte allt bara var överdrivet och löjligt. Fox Mulders huvud på en åttaårings kropp är ett av de banala exemplen som visades. Ska Arkiv X hålla sig bra eller dåligt? Det känns inte riktigt som att skaparna har bestämt sig. Är det någon av er som tittar? Vad tycker ni? 🙄
 
Bildkälla/Image source: Vulture


Karin    •     •   http://karinsuniversum.se

Alltså... vill se men samtidigt känner jag just nu inte för att slakta hela gamla X-Files en gång till.










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype