Veckans tema: Australien

🌾 Det hĂ€r ett inlĂ€gg i samarbete med  FELICIA, ELSA, EMELIE, KARIN och SANNA 🌾
 
Varje onsdag publicerar vi inlÀgg under ett gemensamt tema.
Du finner samtliga inlÀgg i kategorin "samarbete".
 
Den hÀr veckan Àr temat Äterigen Australien - vi hade ju faktiskt temat en gÄng under 2016. Den gÄngen skrev jag om ungefÀr allting jag kunde komma pÄ att jag har sett som relaterar till Australien och trÄkigt nog har faktiskt inte mycket förÀndrats sedan dess. DÀrför vill jag tillÀgna det hÀr inlÀgget Ät att lista nÄgra australienska skÄdespelare. Visste ni att följande personer kommer frÄn down under? 
 
 
Heath Ledger
Chris Hemsworth
Liam Hemsworth
Mel Gibson
Russell Crowe
Hugh Jackman
 
 
Nicole Kidman
Cate Blanchett
Margot Robbie
Naomi Watts
Rebel Wilson
Portia de Rossi
Isla Fisher
 
BildkÀllor/Image sources: ELLE, The Australian.











Kom ihÄg mig?
VĂ€lkommen till bloggen Seriereflektioner!
HÀr bloggar jag om allt det senaste i serievÀrlden och dÀrtill Àven nÄgot om filmer. Letar du efter de bÀsta tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rÀtt! HÀr skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att fÄ höra av dig i kommentarsfÀltet!
Vill du kontakta mig Àr du vÀlkommen att höra av dig till den e-mail som stÄr i menyn ovan.

HannaVic logotype