Serietips: Liar

 
En serie som precis har haft premiär är den brittiska serien Liar. Jag hade ingen aning om att dess existens och när jag startade avsnittet hade jag inte läst eller sett någonting om serien; ett blankt blad som visade sig vara väldigt innehållsrikt. Jag vill faktiskt inte spoila någonting, så jag kan nästan inte berätta någonting om handlingen förutom att vi får se Ioan Gruffudd (kommer ni ihåg serien Forever?) och Joanne Froggatt i huvudrollerna. Man kan säga att det är en emotionell thriller som behandlar dagens samhälls- och könspolitiska frågor. Man sitter på helspänn och undrar vem det egentligen är som ljuger. Det fanns bara ett avsnitt att tillgå när jag tittade, men jag tror att nästa släpps på tisdag. Häng med redan från början! Det blir bara 6 avsnitt så du har ingenting att förlora. Jag tycker att det är JÄTTESPÄNNANDE, även om jag är ganska säker på vem det är som ljuger.
 
Bildkälla/Image source: IMDB


Felicia    •     •   http://frokentv.se

Tack för tipset. Den måste jag kolla in :)

Svar: Jaa, kul! Gör det :D
seriereflektioner.blogg.se

Nelly    •     •  

Såg precis första avsnittet och det var riktigt lovande! Har också mina misstankar om vem som ljuger ;)

Svar: Vad roligt att du också tycker att det verkar lovande :) Vi får se om det kommer en riktig plot twist!
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Såg att den fanns på HBO Nordic, tänkte inte så mycket på det men nu måste jag ju kolla in den!

Svar: Haha seriöst? Det hade jag faktiskt missat! Tack :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype