Nej, jag är inte helt borta

Hej fina ni! 😄 
 
Jag vill bara titta in och förklara min nuvarande situation lite. Som ni har märkt så har bloggen varit ganska tom på sistone och det enda jag har bloggat om har i princip varit Game of Thrones. Det beror faktiskt på att jag har tappat ganska mycket av min blogginspiration under sommaren. Jag tittar på serier och är till exempel inne på säsong fem av Orange Is The New Black, men jag har ännu inte kommit mig för att recensera de tidigare säsongerna av serien (utom säsong ett, som du kan läsa här). Game of Thrones har jag kunnat finna inspiration att blogga om tack vare att det praktiskt taget är omöjligt att inte skriva av sig om serien, men resterande serier har jag väldigt svårt för att säga något om. 
 
Jag är lite kluven till hur jag ska göra faktiskt. Jag vill verkligen inte ta ett uppehåll, då jag älskar att ha möjligheten att blogga, men det känns samtidigt inte särskilt roligt att ha läsare som tittar in här varje dag utan att det har uppdaterats. Som ni märker är jag väldigt velig. Mitt i all den här veligheten vänder jag mig därför till er och frågar: Vad skulle du vilja läsa om? Vilket inslag här på bloggen uppskattar du mest? Vad är viktigast för dig - många små inlägg ofta eller lite större inlägg lite mer sällan? Är det någon typ av inlägg jag brukade skriva mer förr som du vill se mer av igen? Om ni skulle vilja komma med input skulle det vara väldigt värdefullt för mig, och det skulle underlätta för mig att finna inspiration igen. 💖


Lena    •     •   http://nouw.com/moonshinelullaby

Ett bra sätt att komma igång igen känner jag personligen är att göra någon form av lista. Kanske en Just nu lista eller välja en serie och svara på 10 frågor om just den serien eller filmen.

Det är naturligt med bloggsvackor speciellt under sommaren men det kommer vänta bara lite till så slår inspirationen till igen ska du se :)

Svar: Tack fina du :) Det låter som en rolig idé - att besvara en lista :) Jag ska gräva lite i fantasibanken och se vad jag kan komma på! <3
seriereflektioner.blogg.se

Nelly    •     •  

Din blogg är min absoluta favorit när det kommer till seriebloggar! <3 Mina favoritinlägg är nyheter i serievärlden och liknande listor. Gillar bloggare som även kan skriva om serier de inte följer själva, om du förstår vad jag menar haha. T.ex. vilka serier som återvänder till hösten eller liknande. Men även personliga åsikter är mysigt såklart!

Svar: Nämen, ååååh - du anar inte vad glad jag blir! Tack så himla mycket, fina du <3 Det var längesen jag gjorde ett nyhetsinlägg, men du har rätt, sådana inlägg är roliga att skriva.
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Personligen uppskattar jag större inlägg mer sällan snarare än pyttesmå inlägg oftare. Men förstår precis hur det känns, jag har en massa filmer jag sett den senaste tiden som jag inte recenserat... och seriesäsonger... blir stressad bara av att tänka på det haha ;)

Svar: Tack för din feedback! :) Du skriver jättelånga och välformulerade inlägg, det är ett stort arbete du lägger ner och det uppskattas, så känn ingen stress! <3
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype