Två trailers

 
Först ut är en teaser för kommande Jack Ryan-serien med John Krasinski som actionhjälten. För mig kommer Krasinski alltid att vara Jim från The Office, men de kan ju försöka få mig (oss?) att tänka annorlunda! 8 avsnitt kommer till Amazon Prime nästa år.
 
 
Stephen King + Bill Skarsgård = sant? Efter den stora biosuccén It och kommande serien Castle Rock börjar det mer och mer se ut som att Bill Skarsgård blir Sveriges nästa stjärnskott i Hollywood. Hulu är plattformen som har skapat vad som kallas en psykologisk skräck där King och Skarsgård får sällskap av J.J. Abrams i den imponerande listan av namn som medverkar. J.J. Abrams, för er som inte vet, ligger bakom Star Wars: The Force Awakens, bland mycket annat. Skarsgård har tidigare synts i Hemlock Grove och I rymden finns inga känslor.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype