Fyra böcker jag nyligen har köpt

 
"Våld och islam" av Adonis, Houria Abdelouahed (inbunden, 2016)
En bok jag länge har varit sugen på då den har blivit otroligt hypad. Dessutom är designen väldigt snygg.
 
 
"Det" av Stephen King (nyutgåva 2017)
Jag har ju aldrig läst "Det" så det känns lägligt att göra det nu i samband med den nya filmatiseringen och allt.
 
 
"Återstoden av dagen" av Kazou Ishiguro (pocket, 2016)
Fem minuter efter att nobelpristagaren utnämnts idag beställde jag hem en pocketversion av hans mest kända verk.
Det ska bli kul att läsa en bok som dessutom finns som film.
 
 
"Vårt klot så ömkligt litet" av Ulf Danielsson (inbunden, 2016)
Fascinerad som jag är av rymden fann jag det lägligt att införskaffa lite ytterligare kunskap om vårt klot.
Den här boken verkar otroligt spännande! 
 
Vad ska ni läsa den här månaden?


Felicia    •     •   http://frokentv.se

vill jättegärna läsa IT egentligen men den är såååå tjock :(

Svar: Haha, då får man ta sin tid 😅
seriereflektioner.blogg.se

Emelie    •     •   http://thoughtsbyem.com

Juste jag köpte också IT denna månad, haha, glömde att ha med den i min bokhaul!! Fick hem hans senaste nu också i veckan, Sleeping Beauties, och köpte precis Salem's Lot och Blaze. Blir mycket Stephen King nu!

Svar: Åh, skoj! Har på känn att du kommer att läsa den före mig though ;)
seriereflektioner.blogg.se

Mika    •     •   http://www.hejmika.nu

Oh, jag har också en Stephen King som väntar. Den som finner, heter den!

Följer även The Mist, serien. Så jag frossar lite i honom just nu.

Också grymt sugen på att läsa av nobelpristagaren!

Svar: Jaså, det låter som en spännande bok av King! Den måste jag kolla upp :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype