Säsongsfinal av Hassel i morgon!

Inlägget är ett samarbete med Viaplay
 
 
Ola Rapace är Roland Hassel i Viaplays originalserie vid samma namn. Serien om polisen Hassel är löst baserad på böckerna av Olov Svedelid. Regin står Amir Chamdin för, och manuset är skrivet av Henrik Jansson-Schweizer, Morgan Jensen, Björn Paqualin och Charlotte Lesche.
 
Serien börjar med att Yngve Ruda - Roland Hassels fadersgestalt och mentor - blir brutalt mördad på öppen gata. En förkrossad Hassel bestämmer sig för att driva en egen utredning, tillsammans med sina närmsta medarbetare, för att hämnas på Rudas mördare. I jakten på mördaren blir Hassel allt mer besatt, vilket i slutändan går ut över hans egen familj - hustrun Daniela och den fjortonåriga styvdottern Vida.
 
I morgon är det fredag och därmed är det dags för säsongsfinal av denna unika originalserie. Ska du ha en mysig hemmakväll för dig själv, eller med nära och kära, passar det bra att poppa lite popcorn och slå sig ner framför Hassel. Thrillerserien finns tillgänglig på Viaplay, TV3 och Viafree.
 
 
Bildkälla/Image source: Viaplay
 


Jeanette    •     •   http://nouw.com/jeanettek

Faktiskt aldrig hört talas om den serien. Men låter spännande :)

Svar: Den är relativt ny!
seriereflektioner.blogg.se

lars    •     •   http://nykterfyllekaja.blogg.se

Ja jag har följt serien och kommer att se finalen imorgon. Men jag måste säga ATT JAG ÄR LITE BESVIKEN, OLA VAR BÄTTRE I FARANG

Svar: Vad roligt att du har följt serien! Okej, jag har inte sett Farang faktiskt :)
seriereflektioner.blogg.se

Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Jag gillar verkligen den här serien, för att vara en svensk serie så är den faktiskt bra!

Svar: Roligt att höra! Hoppas du gillar säsongsfinalen! :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype