Jamie och Claire på omslaget av EW!


 
JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR BILDERNA! 😍😍😍 
Eftersom jag medvetet avhåller mig från att läsa böckerna undrar jag dock varför i allsin dar de är så finklädda? Omslaget avslöjar en bal?! Jag är så nyfiken! 😍 Spoila dock inget, kära ni som har läst böckerna.
 
Bildkälla/Image source: EW


Lena    •     •   http://nouw.com/moonshinelullaby

Jag har bara läst de två första böckerna så jag är minst lika nyfiken som dig :)

Svar: Då har vi båda något att se fram emot!
seriereflektioner.blogg.se

Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Åh, vilka fina bilder - bästa Jamie och Claire!

Svar: Så fina <3
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype