Några mål inför juni

 
I ett försök att göra mitt serieschema fullständigt tänker jag nu i maj satsa på att ta tag i "restprodukterna" som jag antingen redan är i full gång med eller som har fått ligga på hyllan ett tag.
 
Mål att uppnå innan juni
 
Se klart de serier jag ligger efter med/vars säsonger nyss har släppts/marathon
American Gods 
Better Call Saul
Billions
Brooklyn Nine-Nine 
Master of None
Unbreakable Kimmy Schmidt
 
Kommentar: American Gods, Better Call Saul och Billions är bara några avsnitt vardera. Brooklyn 99 är ca en halv säsong, Master of None likaså. Unbreakable Kimmy Schmidt är för nuvarande en hel säsong.
 
Bonus om jag hinner med
Narcos
Teen Wolf
Younger
 
Nya serier jag inte har hunnit börja titta på men ska börja titta på
The Handmaid's Tale
The White Princess
 
Ett extra mål
Fundera ut vilken serie jag ska marathontitta på i sommar. Har ni några förslag? Gärna ca 4-5 säsonger. 😊
 
Har ni några mål inför sommaren med ert serietittande? 😄 
 
Bildkälla: EW
 


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Tänker nog göra detsamma som dig nämligen att kolla ikapp på dem serier jag ligger efter i innan jag startar några nya projekt. :D

Svar: Härligt :D Förhoppningsvis känns det lite bättre att vara i fas, så att man kan anta nya projekt under sommaren :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype