GLOW - officiell trailer!

 
Hola! Trailern till GLOW är här! Det här är definitivt en serie jag kommer att spana in. Kommer ni? 🙂


Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Den verkar rätt så bra iaf, kommer nog att kolla in och se om det är något för mig !

Svar: Härligt :D Netflix brukar göra bra serier, faktiskt
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Verkar riktigt bra! Ska absolut kolla in detta. Och inte bara tack vare 'Cum on feel the noize', men den gjorde mycket för min reaktion på trailern :D Hoppas på att denna serie blir bra.

Svar: Det hoppas vi på! :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype