Ny trailer: Midnight, Texas

 
 
Har du lite sug efter att titta på något övernaturligt på TV? Midnight, Texas är en av NBC:s nya serier och jag skrev ett inlägg om handlingen i höstas. Som ni kan läsa var jag ganska negativt inställd, eftersom det känns som om man har försökt kombinera all världens övernaturliga fenomen såsom vampyrer, häxor och medier, i en enda rörig soppa. Serien är i alla fall baserad på böckerna skrivna av samma författare som skrev True Blood, så jag tänkte ändå tipsa om att denna kommande serie, för er som till exempel gillade The Vampire Diaries. 25 juli har Midnight, Texas premiär. 


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Denna verkar faktiskt intressant, kul med en riktig trailer också!

Svar: Kul! Är man öppen för fantasy så :)
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

hmmm, lite för mycket för min smak men tycker inte att den verkar dålig så den kan säkert uppskattas av typ fantasy-folket :). Jag hade svårt för true blood också, tyckte allt var sååå överdrivet.

Svar: Jag har bara sett lite mer än en säsong av True Blood men tyckte faktiskt att den var bra :) haha
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype