JUST NU-lista

Lånad av Emelie
 
 
Favoritserie just nu? Får nog säga The Good Fight faktiskt!
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? Och här får jag väl säga Modern Family.
Serie du ser fram emot just nu? I och med att premiärdatumet+en teaser+en poster släpptes i fredags: Game of Thrones.
Serie som helst kan avslutas just nu? Younger, eftersom jag inte orkar se ifatt avsnitten.
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? Betty i Riverdale.
Manlig favoritkaraktär just nu? Jughead i Riverdale.
Favoritpar just nu? Betty och Jughead i Riverdale, haha!
Favoritvänskap just nu? Gänget i New Girl.
Film du ser fram emot just nu? Life med Jake Gyllenhaal, Ryan Reynolds och Rebecca Ferguson. Jag har aldrig varit så ointresserad av film som jag är det här året. Det är bisarrt!!! Vill få tillbaka inspirationen. Den där med flickan som lever i en glasbubbla och som blir kär i en grannpojke verkar intressant dock.
Bok du läser just nu? Väntar på att få hem "Ett litet liv" som jag vill börja läsa direkt.
Favoritskådespelerska just nu? Jessica Lange i FEUD.
Favoritskådespelare just nu? Antingen Max Greenfield som spelar Schmidt i New Girl eller Damian Lewis i Billions bara för att han gör sin karriär så himla bra, inte för att hans karaktär är sympatisk.
 
 
 


Felicia    •     •   http://frokentv.se

är också så sjukt ointresserad av film just nu, blir uttråkad av allt, haha. FEUD måste jag se :)

Svar: Är det sant? Vad knäppt att vi är inne i samma period :) Haha. Jag är dock inte ens i det stadiet att jag börjar kolla på en film. Det händer bara inte. FEUD är jättebra :)
seriereflektioner.blogg.se

Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Så frustrerande med Feud haha, vill se säsong två sen då den har en intressant handling. Men den som är nu?? Not so much

Svar: Är det så? Trist! Titta på säsong 2 då, den kommer ju vara helt annorlunda så då kan du skippa första säsongen. :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype