Holy sh*t - It's "IT"!

 
Ni vet att Stephen Kings klassiska rysare IT är i ropet igen? Nu har vi äntligen fått en teaser trailer och tillåt mig att säga exakt så som rubriken lyder (se ovan)! WOOOOOW. 🤡 Jag är inget fan av nutida skräckfilmer men den här remaken verkar så bra att jag bara vill gråta, typ. Som en ultraläskig version av Stranger Things. Btw, Finn från Stranger Things är ju faktiskt med - grymt! 😜 Jag tror nästan att det här kan bli årets film! Svensk biopremiär är 8 september så vi får vänta ett tag till...
 
Är det här ni kommer se? Eller ska jag fråga: Är det här en film ni kommer att våga se...? 😈
 
PS: Clownen är Bill Skarsgård!


Felicia    •     •   http://frokentv.se

åååh!! Tror att den kan bli väldigt bra. Jag är jätterädd för clowner dock så skulle inte våga se den på bio, hehe.

Svar: Skräckfilm är något jag själv avhåller mig från att se på bio men den här känns nästan värd att sitta som på nålar i två timmar för!
seriereflektioner.blogg.se

Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Haha min pojkvän kollade på den här trailern igårkväll och blev liiivrädd!! Ser dock väldigt bra ut!

Svar: Du, den är så läskig! Jag satt med ögonen halvt stängda, haha
seriereflektioner.blogg.se

Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Den här ska jag nog se på, men inte själv, för det vet jag inte om jag vågar, hehe...

Svar: Det är nog bäst att se den tillsammans med någon man kan hålla i handen ;)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype