Casting JonBenet

 
Den 28 april släpper Netflix en troligtvis mycket fascinerande dokumentär om lilla JonBenets tragiska öde. Som jag skrev förra året så gjorde CBS en dokumentärserie i sex delar redan i höstas om flickan som tävlade i olika skönhetstävlingar för barn, tills hon en dag hittades mördad. Netflixs nya dokumentär tar upp alla möjliga spekulationer om vem som gjorde det och varför. Det här blir nog en mycket uppmärksammad skildring av JonBenets öde, tror jag. ❤️


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Den här dokumentären känner jag att jag bara måste se, men samtidigt kommer det nog bli otroligt obehagligt. Minns när jag läste om den stackars flickan för första gången. Jag sov inte mycket den natten kan jag bara säga.

Svar: Usch, det är verkligen fruktansvärt. Det påminner mig om flickan Madeleine McCann - en annan fruktansvärd historia. :(
seriereflektioner.blogg.se

Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Som Elsa sa den låter riktigt intressant om än obehaglig.

Svar: Kan bara hålla med!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype