Vad händer just nu i serievärlden?

Avsnitten må vara färre nu i sommar, men man ska inte förglömma att det ändå inte råder en total vila i seriernas värld. Många serier är ju nämligen igång med sina inspelningar, marknadsföringar och annat smått och gott. Så här i sommartider tycker jag att det kan vara kul att spana in lite vad våra favoritskådespelare har för sig! 
 
 
På bild ser vi Caitirona Balfe och Sam Heughan som precis har filmat klart säsong tre av Outlander! Detta är alltså ett "behind-the-scenes"-foto. Hur taggad blir man inte på september månad nu när man ser hur fullkomligt adorbz dessa två är?! 😍
 
 

...aaaaaand she's back! #MamaCoop #AliceCooper #Riverdale #seasontwo @thecwriverdale #herewego

Ett inlägg delat av Madchen Amick (@madchenamick) Jun 17, 2017 kl. 10:16 PDT

 
Inspelningarna av säsong 2 av Riverdale är i full gång, vilket Mädchen Amick låter oss få veta via Instagram! 
 
 
Nyligen hade hela castet från Suits en "table read" av seriens pilotavsnitt under ATX-festivalen (en fyra dagar lång festival för TV-serier) ,och hela läsningen sändes live på Facebook! Vill du titta på denna humorfyllda uppläsning - där vi får en glimt av skådisarnas verkliga personligheter - så kan jag varmt rekommendera dig att klicka här. En annan Suits-relaterad nyhet är att Patrick J. Adams (som spelar Mike Ross) ska regissera avsnitt 100 som sänds 30 augusti (tillgängligt 31 augusti för oss i Sverige)! Tidigare har han regisserat midseason-premiären som sändes nu i januari. Jag tror på att Adams kan göra ett bra jobb! 
 
 
Och så slutligen något om en helt ny serie: Friends From College. Som ett hängivet HIMYM-fan är jag ju givetvis tvungen att spana in denna Netflix originalserie som har premiär 14 juli, eftersom Colbie Smulders spelar en av huvudkaraktärerna. Är det här något som intresserar även er? 😊
 
Bildkällor/Image sources: Outlander FB, Suits FB
 
 


Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Ska bli kul att se på Friends from college, är ju också ett HIMYM fan :)

Svar: Så kul! :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype