Serieschema för sommaren 2017

I samband med att jag publicerar mitt serieschema för sommaren 2017 vill jag också avslöja vilken serie jag har valt att bingewatcha i sommar... 
 
Mitt val är
ORANGE IS THE NEW BLACK
 
Det stämmer. Det är äntligen dags för mig att ta tag i denna serie alltså. Jag hoppas på att inte bli besviken (höga förväntningar va?)! 😂
 
I övrigt tittar jag på dessa serier i sommar
American Gods
Better Call Saul
Pretty Little Liars
SKAM
Silicon Valley
Twin Peaks
Unbreakable Kimmy Schmidt
Younger
 
Game of Thrones (premiär 17 juli, avslutning 28 augusti)
The Ranch (säsongssläpp 16 juni)
Suits (premiär 13 juli, avsnitt 100 visas 30 augusti)
 
Med andra ord har jag en hel del att stå i trots att det är sommar. 😎 Jag planerar också att slänga in The Handmaid's Tale i schemat. Vilka av serierna tittar ni på? Själv är jag ju överdrivet taggad på Game of Thrones - det känns som att ingen annan serie spelar roll när den sänds! 😉 Eventuellt tittar jag på Netflixs nya serie GLOW i sommar eller så kanske jag avvaktar... 
 
Bildkälla/Image souce: OITNB


Karin    •     •   http://karinsuniversum.se

Alltså.. American Gods i mitt hjärta! Underbar serie!

Nelly    •     •  

Wohoooo! Orange is the new black! Du kommer INTE ångra dig!

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Okej, min förra kommentar kan väl få vara tips till nästa sommar... Eller om du mot förmodan skulle ogilla OITNB.










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype