Girlboss nedlagd

 
Netflix har beslutat om att lägga ned serien Girlboss med Britt Robertson som Nasty Gal-grundaren Sophia Amoruso. Faktum är att jag, till min egen förvåning, uppskattade serien; beskedet att serien lägger ned redan efter en säsong är därför lite tråkigt. Beskedet är den tredje nedläggningen av Netflix på senare tid, då The Get Down och Sense8 tidigare har mött samma öde. Här kan du läsa vad jag tyckte om säsong ett av Girlboss.
 
Källa: TVLINE


Lena    •     •   http://nouw.com/myfictionalworlds

Väldigt tråkig nyhet hade hoppats på en säsong till :(

Svar: Ja, det är tråkigt! :(
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

börjat tycka synd om Britt Robertson. Alla serier hon får huvudrollen i läggs ner så himla snabbt ;o

Svar: Ja, lite synd är det om henne! Hon är en bra skådis :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype