Behöver er hjälp!

 
Översvämmad av ett bra TV-utbud och kluven inför ett beslutsfattande är jag i stort behov av er hjälp! Vilken serie bör jag se i sommar och varför? Snälla, hjälp mig! Jag har inga krav alls utan ge mig era innerligt bästa tips så sållar jag i efterhand. Jag känner bara att jag står och stampar just nu, så jag vill gärna komma igång snarast möjligt. 🤗💖
 
Bildkälla: thefightortheflight


Sofie    •     •  

Har precis börjat kolla på The Good wife, riktigt bra!

Nelly    •     •  

Några av mina favoritserier är New girl, Greys Anatomy, OITNB. Precis börjat kolla på Prison Break också, perfekt sommarprojekt!

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Vad synd att jag missade detta, jag har många bra tips på lager. Det är dock samma som du redan vet att jag tipsat om, så kanske inget nytt precis. Exempelvis fantastiska Lost, perfekt sommarmaraton. Men ser fram emot att få veta vad du valde! Du får väl ha Lost i åtanke till nästa sommar ;)

Svar: Ja, Lost vet jag ju är en favorit hos dig :) Ska verkligen tänka på att se den någon gång, även om det i ärlighetens namn lär dröja... Man har ju så begränsat med tid! Idag publicerade jag listan med tänkbara serier. I morgon kommer jag publicera mitt val :)
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

shameless

Svar: Den har jag tänkt på förr men jag har nog lagt den på hyllan av serier jag tyvärr aldrig kommer att se :/
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype