Brittiska manliga skådisar i amerikanska roller

Hur många av dessa amerikanska karaktärer visste du spelas av brittiska skådespelare? 
 
 
Dominic West - The Wire, The Affair
 
 
Damian Lewis - Band of Brothers, Homeland, Billions
 
 
Hugh Laurie - House
 
 
Bill Compton - True Blood
 
 
Charlie Hunnam - Sons of Anarchy
 
 
Ed Westwick - Gossip Girl
 
 
Freddie Highmore - Bates Motel
 
 
Charlie Cox - Daredevil
 
 
Dominic Cooper - Preacher
 
Bildkällor/Image sources: E! Online, Sky, The Odyssey, SVT, Inquisitr, The Young Folks, ComingSoon, IGN, AMC


Lena    •     •   http://nouw.com/myfictionalworlds

6/9 visste jag faktiskt :)

Svar: Väldigt bra jobbat :D
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

på Dominic West tycker jag det liiiite hörs att han inte är amerikan även fast han har bra uttal och så. Förtränger alltid att Highmore är britt men det vet jag juuu egentligen :). Vet typ inte vilka de två sista är men övriga visste jag.

Svar: Den sista är med i filmen Mamma Mia också och Charlie Cox kände jag inte till innan Daredevil
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype