Veckans tema: Här och nu

Det här är veckans temainlägg i samarbete med följande bloggar:
 
Felicia som bloggar på frokentv.se
Elsa som bloggar på gillafilm.se
Emelie som bloggar på gothamalley.blogg.se
Karin som bloggar på karinsuniversum.se
Lovisa som bloggar på seriedrottningen.se
 
Just nu...
 
... tycker jag att New Girl blir bättre och bättre. 
... ser jag fram emot premiären av Riverdale i morgon (vi i Sverige kan se serien på fredag).
... ser jag även fram emot en av mina gamla godingar How to Get Away with Murder kommer tillbaka.
... försöker jag, efter 10 dagar hemma i Sverige, att återanpassa mig till mina serievanor. Där lite svårt än så länge, eftersom jag inte får min egen bostad förrän den 1 februari.
... tittar jag på första säsongen av Divorce...
... och avslutade den senaste säsongen av SKAM.
... väntar jag på att Suits nya avsnitt kommer upp (i morgon).
... planerar jag att göra en lista med alla mina vårseriers premiärdatum. I vanlig ordning.
... undrar jag vad ni läsare vill läsa om här på bloggen. Berätta!
 
Titta på två sneak peeks från det allra första avsnittet av Riverdale!











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype