Robert De Niro i ny serie

 
HBO har ännu en gång lyckats attrahera stora namn till den lilla skärmen. Den här gången är det Robert De Niro och Michelle Pfieffer som vi kommer att få se i en rafflande skildring av den ökände finansmannen Bernie Madoff, som lyckades lura till sig flera miljarder från olika investerare, genom en plan som kom att falla ihop likt ett korthus. Jag brukar gilla verklighetsbaserade draman och Robert De Niro är ju en legend. Tyvärr har han ju förvånat många genom att under de senaste åren degradera sin egen skådespelarkarriär via filmer som Dirty Grandpa. The Wizard of Lies har premiär i maj och regissören är den erfarne Barry Levinson. 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype