Ryan Reynolds intervjuas av sin "tvillingbror"

 
Jag snubblade över ett klipp på youtube som ni bara måste titta på! Det är en kort intervju från november där Ryan Reynolds "intervjuas" av sin "tvillingbror". Detta skedde i anledning med att Ryan blev utnämnd till GQ:s Man of the Year år 2016. Jag skrattade i alla fall åt detta! 😁 Det där om att hans fru var ett "beard" åt honom var ju bara för lågt alltså, haha. Och sen kommer Jake Gyllenhaal in där på slutet också! 
 


Micaela    •     •   http://othgirl.se

Sv: Ja, det måste du absolut! Alla tre säsonger finns att se på netflix :)










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype