Pinsam förväxling på Oscarsgalan i morse!!!

God morgon solstrålar! 
 
Är ni redo för måndag? Tittade ni på Oscarsgalan i natt? Det kan jag avslöja att jag inte gjorde! Har blivit så opepp på att dra hela nätter så jag tittar hellre i efterhand. Däremot måste jag nämna denna sjukt pinsamma och jobbiga grej som tydligen hände i morse, svensk tid. La La Land var favorittippade att vinna kategorin Best Picture varpå det inte var någon överraskning när de faktiskt vann. Problemet var bara att det inte alls var La La Land som hade vunnit, utan faktiskt filmen Moonlight! Ridå. 
 
Händer det här på riktigt?! 😱 Stackars alla inblandande! Det här är ju nästan värre än när de krönte fel Miss Universum. 😣 Vill ni se händelsen bara klicka på klippet här nedanför och förstora uppspelaren så att ni ser ordentligt. Cringe-varning utfärdas på den här videon! 
 
 
Fler uppdateringar kommer senare idag!


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Haha så stelt!

Svar: Verkligen jobbigt att bevittna! Tittade du på Oscarsgalan? :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype