Netflix lanserar det konstigaste jag har sett...?

 
Har ni sett den här trailern? Den kom ut för ca 1 timme sen och publicerades av Netflix Norden. Först blev jag intresserad och undrade vad det är för något lustigt som nu har kommit ut. Netflix brukar ju vara ganska kryptiska med vissa lanseringar. Så, efter att ha tittat på trailern - vad tror ni det är för slags produktion det handlar om? 🤔
 
Svar: Nyfiken i en strut knappade jag mig in på Netflix och vad visade den här filmen? Det var en 59 min lång sekvens med en lampa i huvudfokus. Lampan stod på en bänk. Det stod några brinnande ljus bredvid och till vänster om lampan stod ett foto med... Stellan Skarsgård? Oroa er inte, jag satt inte i 59 min och tittade på filmen. Jag misstänkte att det skulle vara något lurt! 😂 Vad tror ni, är det här ett konstprojekt för att se hur nyfikna tittare kan bli, eller vad handlar det om? Själv känner jag nästan att jag blir lite galen när jag försöker fundera ut huruvida det handlar om någon slags skämtsam referens, eller om det helt enkelt är en parodi på hela vårt samhälle. 


Felicia    •     •   http://frokentv.se

tycker det känns som typ samma sak som folk som lyssnar på natur-ljud (vattenfall, vågor, storm, djungel, osv.) eller den där brasan (finns också på netflix), liksom hur kul är det att stirra på en brinnande brasa på en skärm...

Svar: Haha! Ljud kan man ju lyssna på medan man gör annat dock. Men ja, funktionen är kanske att sprida ljus i mörkret! :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype