Marvel's Iron Fist - fullständig officiell trailer

 
Någon av er som ska titta på serien?


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Ska nog ge denna en chans. Vill så gärna tycka om Marvels Netlix-serier :((

Svar: Roligt! Har du sett de övriga? Jag är sugen på att se den kommande med alla tillsammans (daredevil, jessica jones, luke cage och iron fist). Började titta på Daredevil en gång men kom aldrig längre än två avsnitt..
seriereflektioner.blogg.se

Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Jag kommer definitivt att kolla, älskar nästan alla Marvels serier som har kommit än så länge (äääälskar Jessica Jones!)

Svar: Är det sant? Intressant :D Är ju intresserad men är så ovan vid superhjälteserier, hehe
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype