Guldkorn från veckans New Girl

Gulligaste scenen som får mig att shippa Jess och Nick som mer än vänner igen... 😍
 
... och Nicks kavalkad av nya oförgömliga citat (älskar nervöse Nick)... 😅
 
...och slutligen Schmidt och Ceces hysteriskt roliga insatser!
 
I nästa veckas avnitt ska ingen mindre än Gordon Ramsey gästspela i Alla 💕 dag-avsnittet - hur kul kommer inte det bli?! Spana in hans lilla promo här nedanför. Btw, är det bara jag eller börjar New Girl bli oerhört bra igen? Jag typ längtar efter varje veckas avsnitt.
 
 
Bildkällor: newgirlnickandjessnewgirlthingsschmidtsburglivelovecaliforniadreamsschmidtsburgschmidtsburg


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Är New Girl en serie vars avsnitt är 20 min?? I så fall tänker jag nog kolla igenom!

Svar: Det stämmer bra! En serie väl värd tiden det tar att titta ;)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Haha, den första scenen var ju för rolig! :D

Svar: Visst är den?! :D Alla scenerna är roliga om man tittar på avsnittet, haha...
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

Har försökt titta på new girl flera gånger men stör ihjäl mig på huvudkaraktären så går inte :(

Svar: Fattar... jag störde mig på henne i början men jag gillar henne. :) Om du menar Jess alltså, haha.
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype