Dagens skratt: nyhetsankare försöker förklara emojis dolda budskap

God förmiddag! Har ni en bra lördag? Jag hoppas det, och om inte annat så hoppas jag kunna förgylla den lite nu.
Här nedan kan ni titta på ett klipp från ett amerikanskt nyhetsprogram då några nyhetsreportrar lite tafatt försöker greppa konceptet med emojis. Tydligen finns det en hel del otäcka budskap som ungdomar skickar mellan sig, och det hela gömmer sig i ett par enstaka emojis. Jag vet inte vad ni tycker, men tror ni verkligen att detta är verkliga dolda budskap bakom olika emojis? Det här klippet är hysteriskt roligt! 😂
 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype