Nytt foto av Jamie!

 
Outlanders! Vi har fått en ny bild på Jamie - vad tycks? Det är nämligen så att före premiären av The White Princess på söndag kommer vi bli bjudna på en teaser från säsong 3 av Outlander! Say what?! 😁😍
 
Jag ber om ursäkt för att det utlovade inlägget inte kom upp på kvällen igår men jag hann inte skriva klart det innan jag var tvungen att åka iväg! Så, jag ska skriva klart det nu och lägga upp idag i stället! Trevlig helg så länge.💛


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Åh så spännande! Inte bara att se TWP utan även en teaser Woohoo! :)

Svar: Ja! :D Ska du titta på TWP? Och Outlander?
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype