Nya trailers från Freeform!

Nu börjar vi komma in i den säsongen då serier förnyas hit och dit och nyheter om nya serier bubblar upp till ytan. Freeform har kommit ut med några nya trailers, så jag tänkte passa på att lägga upp dem här eftersom jag finner åtminstone en av serierna intressant. Efter Riverdales succé och PLL:s sista säsong är jag ganska taggad på ungdomsserier igen. Är det någon av serierna du tror kan falla dig i smaken? 
 
The Bold Type
 
Den 11 juli har The Bold Type premiär och det är denna serie jag är mest intresserad av. Den påminner väldigt mycket om Younger i sin vibe. Jag tror dock att den kan bli en besvikelse humormmässigt TYVÄRR, men jag hoppas såklart inte! Jag är dock automatiskt dragen till allt som har med New York att göra.
 
 
Siren
 
Konceptet med en sjöjungfru lockar mig. Dessvärre gör inte trailern det... Det dröjer till sommaren 2018 innan Siren har premiär.
 
Marvel's Cloak and Dagger
 
Serien kommer först år 2018 men redan nu kan du titta på den officiella trailern och se om Marvel-serien faller dig i smaken. Den är säkert bra, men det här är nog inte min typ av serie! 
 
Alone Together 
 
En halvtimmeskomedi som också har premiär 2018. Vad tror du om Alone Together?


Felicia    •     •   http://frokentv.se

jag följer nästan alla serier från freeform så lär väl kolla in alla dessa skulle jag tro. Kanske inte komedin, verkar inte bra. Mest sugen på Siren tror jag.

Svar: Coolt :) Siren lockar nog en del tittare
seriereflektioner.blogg.se

Yasmine    •     •   http://www.betterwords.blogg.se

Siren kanske inte e "min typ" av serier som jag brukar gilla, men based on trailern så kan jag tänka mig att börja kolla på den iaf :)

Den första serien där KAN va bra, eller så tröttnar jag, men ska ge den en chans :)










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype