En "just nu"-fredagslista

 
Ska jag kolla på det sista avsnittet av Clique. Vänta er en recension, säger jag bara! 😲
Är det här min favoritkaraktär på TV Av serierna jag tittar på just nu är det nog Jughead, faktiskt. Det här fick mig att inse att trots att det går en massa bra serier just nu är det svårt att välja en favorit (eftersom jag typ inte har någon). 💩
Senaste TV-nyheten jag läste var att Arkiv X har blivit förnyad för en elfte säsong med tio avsnitt! 🤗 Det blir TV3 och Viaplay som visar serien, precis som under säsong 10. Glädjande nog kommer avsnitten även finnas tillgänglig på Viafree, alltså gratis för oss svenskar! Troligtvis sker premiären i slutet av året eller i början av 2018. 
Tänker jag på att mitt nästa lilla marathon blir den nya serien Famous in Love. 
Ser jag fram emot premiären av Silicon Valley. 💻🤓
Vill jag diskutera slutet av Girls. Inlägg kommer! 🗽🌸
Fasar jag för att det kommer ut så många serier att jag inte kommer hinna med! 😱 Våren är alltid mer stressig TV-seriemässigt för mig, då många av mina serier sänds då. Hur är det för er? Vanligtvis brukar nog många snarare ha en fullspäckad höst...
Önskar jag att den sista säsongen av Pretty Little Liars blir ett värdigt avslut på en så lång serie.🍀
 
Listan lånad från filmandserier
Bildkälla/Image source: Rolling Stone


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Känner som dig har fler serier att följa nu än jag hade i höstas. Kände att det var ett bra beslut att inte veckorecensera alla dem haha xD

Famous In Love har jag också skrivit upp som kommande maraton den verkar rätt bra :)

Nelly    •     •  

Jag hade fler serier att följa nu än i höstas tror jag. Dock är det fler serier där många avsnitt släpps samtidigt just nu tycker jag, exempelvis clique eller 13 reasons why. Det blir lite stressigt när man vill se ALLT hehe.

Svar: Ja, alla dessa säsongssläpp stressar ju en lite, faktiskt! Som du säger - man vill ju nästan se allt! :D
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

mycket mer serien som går på våren för mig också.










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype