Den utlovade s3 teasern för Outlander!

 
Jag vill så gärna höra om era förväntningar!!!😁


Serievärlden    •     •   http://serievarlden.blogg.se/

Åhh det ser så himla bra ut!! Jobbigt att behöva vänta tills september bara.. ;)

Svar: I knooow, hur ska vi stå ut?! :D
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Alltså jag har ett sånt enormt dilemma. Outlander är en sån serie som jag bara MÅSTE maratontitta eftersom det kommer bli så bra, så spännande och jag kommer bli så beroende. MEN. Samtidigt vet jag inte hur jag ska klara av att vänta tills hela säsongen finns ute?? Plus att jag verkligen inte vill spoilas för jag misstänker att det kommer bli ett större utbrott på internet redan efter första avsnittets release... aah önskar jag bara kunde gå in i en koma och inte vakna förrän alla avsnitt är tillgängliga.

Svar: Bara titta! Det är ju roligt att längta till något :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype