Alternate takes of the arena fight in Thor

 
God morgon och glad skärtorsdag på er alla påskkycklingar! 🐥
 
Häromdagen kom det ut en trailer till filmen Thor Ragnarök med Chris Hemsworth. Jag tyckte att det här parodiklippet var för roligt för att inte dela! Det är alltså alternativa motståndare i arena-scenen, och vi får bland annat se Hannibal Lector komma ut ur porten. 😅 Kika in lite senare idag så kan ni läsa veckans temainlägg, nämligen min påskguide till bra serier.💐











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype