Temavecka på ingång! Temat är...

 
Heads up! I snart ett år har vi varit ett gäng som varje vecka har bloggat om ett utvalt tema. Nu är det dags för oss att fira årsdagen med en hel temavecka! Vi kommer alltså att publicera att inlägg varje dag under temat "klassiker". Jag kommer inte att avslöja riktigt hur mina temainlägg kommer att se ut, men jag kan säga så mycket som att det blir inlägg med varierande innehåll och upplägg! Hoppas ni hänger med under hela veckan :) Första inlägget kommer upp på måndag - håll utkik då! 
 
Temaveckan sker i samarbete med: 
Felicia som bloggar på frokentv.se
Elsa som bloggar på gillafilm.se
Emelie som bloggar på gothamalley.blogg.se
Karin som bloggar på karinsuniversum.blogg.se


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Spännande! :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! :)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Snart så :D

Svar: :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype