Serielista för augusti

Bildkälla/Image source: IMDB
 
Serier jag är i fas med
Sänds just nu
Pretty Little Liars
Suits
 
Uppehåll
Arkiv X (jag har inte sett de gamla säsongerna, bara de nya avsnitten)
American Crime Story
Better Call Saul
Billions
Game of Thrones
Girls
Grace and Frankie
How to Get Away with Murder
Master of None
Modern Family
Mozart in the Jungle 
Narcos
New Girl (tillbaka på listan)
Outlander
Secrets and Lies 
Silicon Valley
Stranger Things (ny!)
The Girlfriend Experience
The Ranch
Younger
 
Små seriemaraton
Mr Robot
Scream Queens
Freaks and Geeks
 
Större seriemaraton
Brooklyn Nine-nine
 
Serier jag har sett från början till slut
Arrested Development
Battle Creek
Breaking Bad
Californication
Desperate Housewives
Entourage 
How I Met Your Mother 
How to Make It in America (ny!)
Parks and Recreation
Sex and the City
Sunset Beach
Telenovela 
The Office 
Twin Peaks
Vänner











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype