Narcos förnyad för säsong tre!

 
 
Netflix har officiellt förnyat historien om Pablo Escobar. Jag har inte sett den andra säsongen än men vi alla vet ju Pablos öde, så frågan är hur Netflix planerar att fortsätta det hela! År 2017 kommer den tredje säsongen av Narcos.


Felicia    •     •   http://frokentv.se

Och en fjärde :D

Svar: VA? Det hade jag ingen aning om :D
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Ligger så efter med denna serie. Tycker verkligen den var jätte bra, men någon gång i mitten av första säsongen glömde jag liksom bort den :o

Svar: Ja! Den är jättebra så se den när du har tid!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype