Premiärdatum för The CW och Hulus serier

Hulu
Bildkälla/Image source: Hulu
25 januari
The Path - säsong 2
 
14 februari 
The Mindy Project - säsong 5
 
29 mars
Harlots - seriepremiär!
 
April
The Handmaid's Tale - seriepremiär!
 
23 maj
Casual - säsong 3
 
 
The CW
Bildkälla/Image source: Design & Trend
26 januari
Riverdale - seriepremiär!
 
1 februari
The 100 - säsong 4
 
10 februari
Reign - säsong 4
 
17 mars
The Originals - säsong 4
 
4 april
iZombie - säsong 3
 
Bildkälla: Variety
 
Dessvärre har både No Tomorrow och Frequency blivit reducerade till enbart 13 avsnitt, vilket inte är ett optimistiskt tecken. Jag har varit nyfiken på båda serierna. Kanske att de är värda att se ändå, om de får värdiga avslut. Inget är ju officiellt än men mycket tyder på att The CW verkar nöja sig med en säsong för respektive serie.


FIlm&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Jag som tycker Frequency är så bra , WHHHHY ?

Svar: Lider verkligen med dig, jag har hört från många bloggare att de gillar serien! Vem vet, kanske ett mirakel sker! :)
seriereflektioner.blogg.se

FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

RIVERDALE!!! Längtar så sjukt mycket :D
Jag har förresten lagt till ett arkiv nu (efter din efterfrågan), finns längst ner i min meny :)

Svar: Schysst, det ska jag kolla in :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype