Serienyheter

 
Pretty Little Liars har fått tillökning! Nicholas Gonzalez, från The Flash, har fått en roll som kriminalpolis. Tidigare har det även blivit klart att Andrea Parker återvänder för att spela Mary Drake (Jessicas onda tvillingsyster) och att Tammin Sursok kommer tillbaka som Jenna. Jag har länge undrat när Jenna skulle komma tillbaka. Nu vet vi att hon får ett finger med i spelet igen.
Bild- och textkälla: TVLINE
 
 
Michelle Fairley, som för mig är mest känd från Game of Thrones och Suits, har blivit tilldelad en roll i kommande The White Princess, en uppföljare till White Queen.
Bild- och textkälla: TVLINE
 
 
Supertalangfulle Bryan Cranston är nu aktuell med sci-fi-antologin Electric Dreams: The World of Philip K. Dick. Han kommer att vara exekutiv producent samt medverka i ett par avsnitt av den nya serien vars 10 avsnitt skrivs av Ronald D. Moore (Outlander) och Michael Dinner (Masters of Sex). 
 
Det här tycker jag är lite extra spännande då Philip K. Dick är den berömde författaren av den fantastiska boken Do Androids Dream of Electric Sheep? som senare blev filmen Blade Runner med Harrison Ford. Det är en bok jag verkligen kan rekommendera och filmen vill jag gärna se. Philip K. Dick är dock mest känd för sin bok The Man in the High Castle som nyligen gjordes till en tv-serie av Amazon. Cranston är just nu aktuell med HBO-dramat om presidenten Lyndon B. Johnson, som har premiär 21 maj i USA.
Bild- och textkälla: TVLINE
 
 
Kiefer Sutherland, känd från succéserien 24, kan snart ses i ABC:s nya serie Designated Survivor, bestående av 13 avsnitt, och här ovan kan ni se en teaser. Resten av ABC:s schema för höstserier kommer 17 maj, så detta är ett tidigt avslöjande. Vad tycker ni, verkar det spännande?
Textkälla: TVLINE
 
 
Cynthia Nixon, känd från Sex and the City, kommer att spela First Lady Nancy Reagan i den kommande serien Killing Reagan som kommer hösten 2016.
Textkälla: TVLINE
 
Håll utkik efter den nya serien Feed the Beast från AMC med David Schwimmer och Jim Sturgess i rollerna. Serien har premiär 5 juni i USA, efter avsnitt 2 av Preacher.
Källa: Se ovan.
 
 
Till skillnad från vad jag först rapporterade kommer säsong sex av Suits att ha premiär 13 juli i USA, följt av Mr Robot som kommer sändas samma kväll.
Textkälla: TVLINE


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Designated Survivor får jag kolla in :) I alla fall om den blir något lik 24 som jag älskar.










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype