Trailer: Bridget Jones's Baby

 
 
Så himla konstigt. Jag visste att det skulle komma en Bridget Jones-film i år men jag var osäker på när, så igår gick jag in på IMDB för att kolla och såg då att ingen trailer hade kommit ut än. Bara för det så släpptes en idag och jag såg det direkt på Facebook i morse! 
 
Jag visste sedan tidigare att Bridget och Mark skulle vara skilda (*insert sad face*) men trailern utlovar ändå en hel del humor! Jag hoppas givetvis att Bridget och Mark hittar tillbaka till varandra igen. De är ett perfekt par!


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Oj, visste inte att det skulle komma en uppföljare. Synd att de är skilda, men hoppas absolut att de blir tillsammans igen då Bridget Jones är en av mina favoritkomedier, och det beror ju såklart till största del på det charmiga paret Bridget och Mark :) Väldigt glad att Hugh Grant inte ska vara med igen... Jag gillar skådisen, men hatar hans karaktär i dessa filmerna.

Svar: Ja, det är synd! Jag hoppas också att de finner varandra igen. :) Hugh Grants karaktär är verkligen ett svin, så det blir skönt att slippa honom.
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype