Outlander får en tredje och en fjärde säsong!

Bildkälla: TVLINE
 
En glad nyhet för mig och alla ni som är mina Outlander-kompisar där ute: Bästa serien Outlander med fantastiska Claire och Jamie är officiellt förnyad av Starz - inte bara för en tredje säsong, utan också för en fjärde! Jag är så lycklig! Det är extra kul att jag har fått några av mina vänner att börja titta på serien också. ♥
 
Seriens tredje säsong kommer att baseras på den tredje boken, Voyager. Den fjärde säsongen kommer hämta sin handling från bok nummer fyra, Drums of Autumn. Det finns totalt åtta böcker i serien så visst vore det väl underbart om vi får en åtta säsonger lång serie också? Vi får hoppas att fanskaran bara fortsätter öka! Vilka är ni som följer Outlander? Vad gör serien så bra, tycker ni? För mig är det den åtråvärda passionen mellan Jamie och Clarie samt Jamies rättvisepatos och Claires något ibland dumdristiga handlingar som ofta leder till att hon får hitta ett finurligt sätt att klara sig undan på! Jamies vältränade kropp är heller inte fel att vila ögonen på! Han är kort och gott den perfekta mannen och alla jag känner håller med. :)
 
Angående samarbetsinlägget som skulle ha kommit upp idag så kommer det inlägget i morgon! Jag hade förberett det ungefär halvvägs när jag råkade klicka mig bort och på något sätt försvann allt. Inspon försvann och jag får ta nya tag i morgon! Hoppas ni klickar er in då också! 


Ida    •     •  

Åh vad glad jag blir över denna nyheten yeah:). Jag tycker att serien är bra för att det finns en fantastisk kemi mellan Jamie och Claire:). Sen känns det kul att bokserien blir populär igen genom att det blev en Tv-serie. Själva böckerna är ju lite äldre och ofta hittar jag dem på loppisar eller magasiner.

Svar: Roligt att höra! Jag håller med dig om att det är kul att böckerna får ett uppsving, trots att jag själv inte har läst dem!
seriereflektioner.blogg.se

Emelie    •     •   http://gothamalley.blogg.se/2016/june/se-varandras-favoritfilmer.html#comment

Verkligen dags att kolla ikapp Outlander för min del...

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Så glad! :D Outlander är på så många sätt en fantastisk serie :)

Svar: Det är den! :) Den har en charm som saknas i många andra serier!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype