Ny trailer för Bridget Jones's baby

 
Jaha, då kan det konstateras att vi har fått en officiell trailer för den kommande filmen Bridget Jones's baby! Redan i mars la jag ju ut en trailer här på bloggen men den var nog mer preliminär, även om jag måste säga att jag gillar båda två! I den nya får vi mer perspektiv på hela pappa-dramat. Jag kommer ju alltid att heja på Mark Darcy och jag håller tummar och tår för att de blir ett par igen. Jag tycker verkligen om Bridget Jones-filmerna och hoppas att den nya filmen går i samma andra som de förra! Premiären sker 16 september.
 
Vad tycker ni om Bridget Jones?


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Jag har aldrig riktigt fastnat för Bridget Jones faktiskt, tyvärr. Men det är sååå synd att Hugh Grant inte är med i denna, en favorit! Colin Firth är också en favorit och de två britterna är en fantastisk duo

Svar: Vad synd, men man kan ju inte fastna för allt! Hugh Grant är en fantastisk skådis men just i Bridget Jones är han en så jobbig karaktär så det är väl inte helt tragiskt i min värld att han inte är med i denna, haha! Colin Firth är världens bästa man typ, synd bara att han är så gammal nu! ;) Gillar att du avslutade din kommentar med en riktig cliffhanger - i sann film- och serieanda! :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype