Veckans tema: Guilty Pleasure...

Det här är veckans temainlägg i samarbete med följande bloggar:
 
Felicia som bloggar på frokentv.se
Elsa som bloggar på gillafilm.se
Emelie som bloggar på gothamalley.blogg.se
Karin som bloggar på karinsuniversum.blogg.se
 
Jag har inte så många guilty pleasures men ett av dem skulle väl kunna vara att jag gillar att titta på en massa talkshow-klipp! :D Jimmy Fallon tillhör favoriterna men när jag var yngre så brukade jag somna till Conan O'Brien som då var superstor! Nu är han lite mindre i rampljuset men icke desto mindre rolig! Här kommer några klipp som har släppts i samband med Comic Con - ni bara måste spana in dessa roliga sketcher. Conan är en riktigt naturlig talang som knappt behöver manus för att vara rolig. Har du några speciella guilty pleasures och vad är ett guilty pleasure för dig? 
 


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Haha jag med! Brukar dock kolla mest på Fallon och Graham Norton!

Svar: Aaah, Graham Norton är roligt att titta på!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype