Serielista för juni

Det var några månader sedan jag sist gjorde en serielista men det är faktiskt bra att uppdatera lite ibland, så att även jag själv får en överblick över vad jag tittar på för tillfället! Jag kan nu sätta Entourage på listan över serier jag är färdig med, eftersom jag bara har ett par avnitt av sista säsongen kvar och jag lär bli klar den här veckan. Suits står listad under serier som har uppehåll men säsong 6 drar ju faktiskt igång om ca en vecka.
 
Serier jag är i fas med
Sänds just nu
Pretty Little Liars
 
Uppehåll
Arkiv X (jag har inte sett de gamla säsongerna, bara de nya avsnitten)
American Crime Story
Better Call Saul
Billions
Game of Thrones
Girls
How to Get Away with Murder
Master of None
Modern Family
Mozart in the Jungle 
Narcos
Outlander
Secrets and Lies 
Silicon Valley
Suits
The Girlfriend Experience (ny!)
The Ranch
 
Bildkälla/Image source: IMDB
 
Serier jag måste hinna ikapp med
Grace and Frankie (1/2 säsonger)
Mr Robot (3/10 avsnitt sedda)
New Girl (4/5 säsonger)
Teen Wolf (5 säsonger och 10 avsnitt sedda, säsong 6 sänds just nu)
Younger (ett par avsnitt kvar av säsong 2)
 
Pågående seriemaraton
Boston Legal (tittar när jag är hemma hos föräldrarna)
 
Bildkälla/Image source: IMDB
Nästa projekt
11.22.63
Orange is the New Black
Reign
The Others
 
Serier jag har sett från början till slut
Arrested Development
Battle Creek
Breaking Bad
Californication
Desperate Housewives
Entourage (ny!)
How I Met Your Mother (tre gånger)
Parks and Recreation
Sex and the City (ca 50 miljoner gånger)
Sunset Beach
Telenovela (ny!)
The Office 
Twin Peaks
Vänner


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Hehe man har ju sina favoriter som man kollar om och om på som jag har nog sett Buffy och vampyrerna en hel del genom åren xD

Hmm kanske också ska skriva en sådan här lista för jag har noll koll just nu på vad jag faktiskt tittar på hahaha :P kör mer på känsla just nu

Svar: Ja men gör en lista, det är toppenbra och kul! :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype