Looking: The Movie

 
 
HBO Nordic skriver följande på sin Facebook-sida:
"Looking: The Movie har premiär på HBO Nordic söndagen den 24 juli. 
HBO-filmen kommer knyta samman historien om om de tre vännerna i San Fransisco. Patrick (Jonathan Groff) återvänder till stan efter att ha varit borta i nästan ett år. Nu behöver han ta itu med de oavslutade relationerna han lämnade bakom sig och välja vad som är viktigt för honom."
 
Filmen har alltså officiellt premiär den 24 juli. Det här påminde mig om att serien Looking har stått på min watchlist ett bra tag. Kanske borde jag titta på den också i sommar (utöver alla mina andra projekt d.v.s.). Har du sett Looking? Den har fått väldigt bra kritik men blev nedlagd efter bara två säsonger. Därför har fans nu fått en liten kompensation i form av en film. 


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Har inte sett den men vet att många pratar om den på sociala medier. Hmm kanske får skriva upp den på att se listan :)

Svar: Ja, den är ganska omtalad! Har du tid att serien kan det vara värt :) Den går nog snabbt att titta på.
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype