Lista med filmer jag vill se i år

Tyckte att det vore en bra idé att samla de filmer jag vill se i år i ett inlägg som jag kan uppdatera efter hand när jag ser filmerna. Datumen är den dag då filmen har biopremiär i Sverige, det betyder inte att det är den dagen jag kommer att se filmen.
 
 Bildkälla: IMDB
Nya filmer i år som jag vill se:
 
Allegiant - 18 mars
Batman v Superman: Dawn of Justice - 23 mars
Deadpool - 12 februari 
Djungelboken (The Jungle Book) - 15 april
Everybody Wants Some - 15 april (USA)
Fantastic Beasts and Where to Find Them - 18 november
Finding Dory - 26 augusti
Ghostbusters III - 22 juli
Independence Day: Återkomsten - 29 juni
Legenden om Tarzan - 13 juli
Sisters - 11 mars
Snowden - 13 maj
Spotlight - 12 februari
Star Wars Anthology: Rogue One - 15 december (Italien)
Steve Jobs - 22 januari
Suicide Squad - 5 augusti
The Big Short - 22 januari
The Boss - 8 april
The Choice - 5 februari (USA)
The Hateful Eight - 13 januari
The Revenant - 29 januari
Zoolander 2 - 12 februari
Zootopia - 24 februari
 
Har ni någon speciell film eller flera filmer som ni vill se?


FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

blir nog ett bra filmår

Svar: verkligen! förhoppningarna är höga 😊
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype